მასწავლებელი სერტიფიკატს მიიღებს იმ შემთხვევაში თუ სრულად წარმოადგენს II,
III და IV მოდულით განსზღვრულ დავალებებს და გაცდენების რაოდენობა არ აღემატება სამ ტრენინგ-დღეს.
მასწავლებელი II მოდულის შეჯამებისას დადებით შეფასებას მიიღებს, თუ:
• წარმოადგენს ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებით გამდიდრებული გაკვეთილის გეგმის ელექტრონულ ვერსიას (გაკვეთილის თემა, გაკვეთილის კავშირი ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან, შეფასების სქემა, საჭირო სასწავლო მასალები და რესურსები, გაკვეთილის მსვლელობის აღწერა);
• გაკვეთილის გეგმას თან ახლავს შესაბამისი ციფრული რესურსი (შეფასების ცხრილი, საპრეზენტაციო ფაილი, აუდიო/ვიდეო მასალა, ციფრული რესურსის მისამართი და ა.შ.).
მასწავლებელი III მოდულის შეჯამებისას დადებით შეფასებას მიიღებს, თუ:
• წარმოადგენს ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტის ელექტრონულ ვერსიას (პროექტის თემა/იდეა, მნიშვნელობა/აქტუალობა, მიზნები/შედეგები, შეფასების სქემა, საჭირო რესურსი/მასალა, პროექტის მსვლელობის აღწერა);
• სასწავლო პროექტს თან ახლავს შესაბამისი ციფრული რესურსი.
მასწავლებელი IV მოდულის შეჯამებისას დადებით შეფასებას მიიღებს, თუ:
• დამუშავებულ გაკვეთილის გეგმას, შესაბამისი ციფრული სასწავლო მასალით, განათავსებს საგანამათლებლო რესურსების ელექტრონულ საცავში -
http://lemill.net.
• პირად ელექტრონულ პორტფოლიოს, დამუშავებული გაკვეთილის გეგმითა და სასწავლო პროექტით, განათავსებს პირად ბლოგზე/საიტზე.
>- სასწავლო პროექტის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარმართვა, შეფასება
- ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები
- სასწავლო პროექტის დაგეგმვა
- ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროექტის დაგეგმვის პროცესში
- თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა და განხორციელება
- სასწავლო პროექტის შეფასება
მოდული IV. თვითშეფასება და პროფესიული განვითარება ისტ-ის გამოყენებით (3 სთ.)
- მასწავლებლის თვითშეფასების პრინციპები და ინსტრუმენტები
- მასწავლებლის პორტფოლიო და ელექტრონული პორტფოლიო
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების პროცესი
- პროფესიული განვითარება ისტ-ის გამოყენებით
No comments:
Post a Comment